
Hej!
Nu är det dags att anmäla sig till Postmilen centralt i Linköping. Lördagen den 29-8 2026 går rundan längs med Göta Kanal. Du väljer 6 km eller 10 km. Gå in på Postens Idrottsförbunds sida och läs mer. https://www.postnordplus.com/fritidsforeningar/postens-idrottsforbund/tavlingar/postmilen/ Boendet får du betala och boka själv. Vilka hotell som är tänkta för oss och hur du bokar står på Pif:s sida. Kamrat middagen kostar 420 kr, tågbiljetterna betalas av kamratklubben. Du får själv boka din resa, spara biljetterna så får du betalt i efterhand. Anmäl till undertecknad om du är intresserad av att delta i detta. Jag vill veta vilken klass du ska ställa upp i, delta på kamratmiddagen. Du kan även meddela när du hade tänkt åka upp så kan flera kanske åka tillsammans. Jag vill ha din anmälan senast den 30-5 2026.
Hälsningar
Cecilia Pålsson, 0767670100, puff291@ hotmail.se
